سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وضعیت فولاد در اروپا

 

اخبار بازار فولاد در اروپا حاکی از افزایش مصرف فولاد است. طبق گزارشات بدست آمده از وضعیت بازار فولاد اروپا، در نیمه ی دوم امسال شاهد یک چشم انداز مثبت برای مصرف فولاد بوده ایم. طبق پیش بینی ها انجام شده، کارشناسان بازار منتظر هستند تا به زودی بازار فولاد اروپا، رشد 2/4 درصدی را نیز تجربه کند و میزان تولید فولاد نیز افزایش یابد. طبق برسی های به عمل آمده از مرکز یوروفر در سه ماه اول امسال، مصرف فولاد در اروپا 4.1 درصد رشد سالانه داشته است. 

از جمله عواملی که میتوان به آنها به عنوان بهبود بازار فولاد اشاره کرد، افزایش تقاضا در بخش تولید لوازم خانگی، عملکرد مطلوب در بخش های ساخت و ساز و خودرو سازی می باشد.

بازار سی آی اس روندی صعودی دارد

قیمت های بیلت سی آی اس روندی صعودی دارد و به دلیل رونق بازار مقاطع، پایین بودن موجودی بازار، رونق داشتن بازار قراضه و بهبود یافتن تقاضای بیلت، بازار بیلت سی آی اس همچنان موقعیت خود را در اوج حفظ کرده است. یمت های پیشنهادی سی آی اس 10 دلار دیگر بالا رفته به 430 تا 435 دلار هر تن فوب نیز رسیده است و معاملاتی در 425 دلار هر تن فوب به ثبت رسیده است.

در شرایط کنونی بازار مهم ترین خریدار بازار کشور مصر می باشد که بیلت سی آی اس در این کشور 440 تا 445 دلار هر تن سی اف آر می باشد. البته لازم به ذکر است که خریداران مصری قیمت پیشنهادی 450 دلار در هر تن سی اف آر را قبول نکردند. در خاور دور نیز بیلت سی آی اس 445 تا 455 دلار هر تن سی اف آر است در حالی که یک هفته قبل 435 تا 445 دلار هر تن سی اف آر بود.

 

شرکت حامیران استیل، دارای نمایندگی رسمی فولاد بهلر آلمان .