سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرمایه گذاری ایتالیا و آلمان درفولاد ایران

بر طبق گزارشی جدید که از سوی وب سایت پلاتس به دست آمده است، اخیرا کارخانه ای به منظور تولید ماشین آلات و تجهیزات فولاد سازی بنام شرکت دانیلی پرشیا Danieli Persia افتتاح شده است. این کارخانه در اشتهارد واقع در 80 کیلومتری غرب تهران راه اندازی شده است که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت محمدرضا نعمت زاده و مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت دانیلی نیز در یک کنفرانسی در تهران اعلام کرد: به منظور تامین 40 درصد از تجهیزات مورد نیاز فولاد سازی ایران این کارخانه ای احداث شده است و این پروژه در سال 2015 آغاز شد. نعمت زاده در مراسم افتتاحیه این کارخانه اظهار کرد: ما انتظار داریم تولید فولاد از 18 میلیون تن در سال 1395 به 25 میلیون تن تا پایان سال جاری افزایش پیدا کند. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل رشد روز افزون تولید فولادسازی در آینده ایران به تجهیزات بیشتری نیاز خواهد داشت.

از سال 1980 تا کنون، تجهیزات مورد نیاز 15 کارخانه فولاد سازی در ایران توسط دانلی تامین شده است. در حال حاضردر پروژه های متعدد فولاد سازی ایران ازجمله کارخانه های ذوب میلگرد، ریخته گری بیلت، ماژول های آهن اسفنجی و همچنین بازسازی برخی کارخانه های فعلی ذوب آهن همکاری می کند . همچنین کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو نیز خبر داد: شرکت آلمانی اس ام اس(SMS) تامین کننده تجهیزات و کارخانه متالورژی در حال احداث کارخانه دیگری در مرکز ایران در اصفهان با مشارکت همکار ایرانی است که انتظار می رود در آینده به بهره برداری برسد.

در سفر نخست وزیر ایتالیا به ایران در سال گذشته، ایران از سرمایه گذاری مشترک 6.2 میلیارد یورو با ایتالیا برای توسعه ظرفیت و آهن اسفنجی در ایران خبر داد.

شرکت فولاد حامیران دارای: 1)عاملیت فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران  2)نمایندگی فولاد آلیاژی اصفهان