سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فولاد در چین نباید ارزان بشود!

اخیرا در طی یک مصاحبه رضا شهرستانی در ارتباط با افزایش تولید فولاد در چین گفت: در حال حاضر ما نگران صادرات فولاد چین بر کشورهای حاشیه خلیج فارس هستیم، مخصوصا که در شرایط کنونی سیاست امریکا بر این است که درهای ورودی را بر تولیدات چین ببندد. وی همچنین ابتدا اعلام کرد: بنده بهبود پیدا کردن کیفیت محصولات صادرات محور ایرانی را مهم ترین علت برای افزایش کیفیت اجناس چینی می دانم. سپس ادامه داد: لازم به ذکر است که فعلا از سمت چین خطری برای بازار های جهانی فولاد حس نمی شود اما لازم به ذکر است که تولید کنندگان ایرانی ملزم هستند تا استاندارد های بین المللی را رعایت کنند.

شهرستانی افزود: گفتنی است که هزینه های مبنی بر استخراج کردن سنگ آهن ثابت می باشد اما اگر قیمت های جهانی کاهش پیدا کنند، شاهد بروز مشکلاتی در ماه های آتی خواهیم بود؛ البته نباید فراموش کرد که مشکل اساسی کسانی هستند که بر کاهش قیمت سنگ آهن نظارت می کنند. 
وی اعلام کرد : ادامه ی تولید فولاد در چین به ضرر همگان خواهد بود و ما دچار مشکلاتی اساسی خواهیم شد اگر چین هر ماه، بیشتر از ماه قبل اقدام به تولید فولاد کند. اما پیش بینی می شود در طی یکی دو ماه آینده شاهد ثابت شدن نرخ تولید در چین خواهیم بود.

شرکت حامیران استیل، دارای نمایندگی رسمی فولاد بهلر آلمان و فعالیت در زمینه ی فروش لوله - فروش ورق اکسین و ...