سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رشد 4 برابری صادرات فولاد

اخیرا محمدرضا نعمت زاده ابتدا پیش بینی کرد صادرات فولاد تا 8 میلیون تن افزایش خواهد یافت و ادامه داد:  هدفی که ما داریم بر این است که افزایش صادرات فولاد به 15 میلیون تن در سال است برسد و این انتظار نیز دور از ذهن نیست. وی همچنین افزود: 175 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سال گذشته تا فروردین ماه امسال به 25 هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی و نیز کشاورزی داده شده است.

 وی همچنین ابتدا اشاره ای نمود به این که دولت یازدهم مشکلات تمام کارخانه ها را با دقت پیگیری و حل میکند، سپس افزود: ما باید برنامه ای داشته باشیم تا زمینه ای فراهم کنیم هر برای هریک از مشکلات کارخانه ها، تدبیر ویژه ای در نظر گرفته شود زیرا در صنعت نیز باید تدبیر بصورت مداوم وجود داشته باشد. 
وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: برای آنکه به واحدهای صنعتی نیمه فعال در کشور توجه ویژه ای بشه، باید همچنان تدابیری که در دولت یازدهم برای رسیدن به این نتیجه در نظر گرفته شده است، ادامه یابد. وی اظهار کرد: باید این نکته را فراموش نکرد که در بهمن سالی که گذشت، به 6 هزار واحد صنعتی تسهیلاتی اعطا شد که بعد از بازرسی ها و بازید از این واحد ها، مشخص شد که با تدابیری که دولت در نظر گرفته بود، 10 هزار شغل جدید به وجود آمد و موجب اشتغال زایی گسترده شده است.

شرکت حامیران استیل، دارای نمایندگی رسمی فولاد بهلر آلمان و فعالیت در زمینه ی فروش لوله - فروش ورق اکسین و ...