سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چشم انداز فولاد آلیاژی ایران در سال 97

بزرگ ترین تولید کننده انواع فولاد های آلیاژی در ایران و خاورمیانه شرکت فولاد آلیاژی ایران می باشد که  شرکت فولاد حامیران عاملیت فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران را داراست. شرکت فولاد آلیاژی ایران از مدرن ترین کارخانه های تولیدی است که در سال 1378 تاسیس شد.
به گزارش حامیران در اخبار بازار فولاد، از مجهز ترین و پیشرفته ترین کارخانه های فولاد سازی می توان به کارخانه فولاد سازی نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری اشاره کرد که از سطح دانش فنی بالایی برخوردار هستند و فولاد های آلیاژی و مخصوصی را با کیفیت برتر و بر اساس استاندارد های جهانی به تولید می رسانند. محصولات فولاد آلیاژی در بخش هایی از قبیل صنایع خودرو سازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد بسیار زیادی دارد. 
مهندس مرتضی محمدی، مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران طی گفتگویی به اعلام برنامه سال آینده این شرکت در حوزه تولید، فروش، صادرات و طرح های توسعه این واحد تولیدی پرداخت.
 مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران عنوان کرد: براساس برنامه ریی های صورت گرفته در سال گذشته، شرکت فولاد آلیاژی توانست در سال 96 به تولید 400 هزار تن انواع محصولات فولادی دست یابد که از این میزان حدود 330 هزار تن فروش داخلی و 7 هزار تن فروش صادراتی داشته است.

وی در ادامه افزود: این مجموعه دارای سطح بالای دانش فنی و همچنین محصولات خاص و منحصر به فردی می باشد به همین دلیل طبق آمار تولیدی، از کل تولیدات این شرکت حدود 90 درصد برای فولاد های آلیاژی بوده و 10 درصد دیگر آن به محصولات صنعتی و ساختمانی اختصاص داده شده است.
مرتضی محمدی در ادامه با اشاره به اهداف فولاد آلیاژی برای سال جاری اظهار کرد: برنامه سال جاری افزایش تولید 20 درصدی و به عبارتی تولید 535 هزار تن مذاب می باشد. براساس چشم انداز سال 97، قرار است میزان فروش این مجموعه در سال جاری به 460 هزار تن انواع محصولات فولادی رسد. برای رسیدن به این اهداف علی الخصوص در بخش تولید، پروژه هایی در بخش های تجهیزات، سیستم ها، نیروی انسانی و بروز رسانی اطلاعات در مجموعه در حال اجرا و فعالیت هایی در این زمینه نیز آغاز شده است.
برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید