سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب رتبه اول توسط فولاد مبارکه

به گزارش شرکت فولاد حامیران در تحلیل بازار فولاد ، در ارزیابی برترین های کشور فولاد مبارکه رتبه اول در گروه فلزات اساسی و رتبه پنجم در ارزش افزوده و اشتغال زایی را کسب کرد.

 بهرام سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان ، با اشاره به کسب رتبه اول در بخش فلزات اساسی بیان کرد : به دلیل داشتن حلقه تولید کامل ، سرمایه گذاری های صورت گرفته برای توازن در تولید و تکمیل زنجیره تولید در شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، این شرکت ارزش افزوده بالایی دارد و این پروسه تولید عامل کسب رتبه پنجم در زمینه ارزش افزوده توسط گروه فولاد مبارکه است.
 
وی در ادامه افزود : همچنین فولاد مبارکه در زمینه فلزات اساسی رتبه نخست را در بین 100 شرکت برتر به عنوان بزرگ ترین شرکت تولید کننده فولاد در کشور و منطقه را کسب کرده است و بالاترین ارزش افزوده در بین شرکتهای فولادی را دارد. هدف این گروه این است که تا سه سال آینده و تا پایان سال 98 افزایش ظرفیت تولید را به 12 میلیون و 500 هزار تن برساند. 
وی تصریح کرد: برخی از طرح های تعریف شده فولاد در سه سال آینده به بهره برداری میرسد. همچنین تعدادی دیگر از طرح های توسعه ای نیز که مقدماتی است، در چابهار و هرمزگان انجام خواهد شد. امیدواریم با اجرای این طرح ها بتوانیم سهم 50 درصدی مورد نظر شرکت را در تولید کل کشور حفظ کنیم. 


شرکت فولاد حامیران نمایندگی فروش فولاد آلیاژی اصفهان و نمایندگی فروش فولاد اسفراین و همچنین نمایندگی انحصاری فروش فولاد آلیاژی بهلر در ایران ، در زمینه فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه فعالیت دارد که  برای اطلاع از قیمت محصولات همچون قیمت فولاد mo40 ، قیمت فولاد ck45  ، قیمت فولاد hss  ، قیمت فولاد اتومات ، قیمت فولاد تندبر و دیگر محصولات فولادی می توانید با شماره های 63511-021 تماس حاصل فرمایید.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید